Informacije

+386 51 879 983

Težava motorja Renault 1.2 TCe, Nissan 1.2 DIG-T, Dacia in Mercedes

0 Comments

težava motorja Renault 1.2 TCe

V ČEM JE TEŽAVA MOTORJA RENAULT 1.2 TCe?

Težava motorja Renault 1.2 TCe je serijska napaka. Gre za napako pri proizvodnji bencinskih motorjev 1.2 TCe in 1.2 DIG-T (serija Euro 5 H5). Napaka v zasnovi povzroči čezmerno zgorevanje in porabo olja, zaradi česar se na ventilih in na ležiščih ventilov pojavijo naplastitve kalamina oz. “garež”. Prekomerna poraba olja je vzrok tudi modrih izpušnih plinov in nenormalnega hrupa motorja. Ta napaka povzroča tudi izgubo moči in nemiren tek motorja ter lahko povzroči resno okvaro oz. popolno odpoved motorja.

Prekomerno porabo motornega olja lahko prepoznamo po vklopu indikatorja nivoja olja na armaturni plošči, a je lahko takrat že prepozno. POZOR: nekateri tipi vozil indikatorja nivoja olja sploh nimajo!!! 

Več podrobnosti v našem članku Napaka v zasnovi motorjev Renault – serijska napaka motorjev 1.2 TCe.

težava motorja Renault 1.2 TCe

Serijska težava motorja Renault 1.2 TCe lahko povzroči resno okvaro oz. popolno odpoved motorja.

ZA KATERA VOZILA GRE?

Po tehničnih dokumentih, ki jih je pripravil Renault, so zaradi te napake ogroženi vsibencinski motorji serije H5F Euro 5, izdelani med letoma 2012 in 2018.

Motor je vgrajen v različne modele vozil, v različnih izvedbah:

Renault (motorji 1.2 TCe 100, 115, 120 in 130 KM)
Dacia (motorja 1.2 TCe s 115 in 125 KM)
Mercedes (motor 1,2 115 KM)
Nissan (motor 1.2 DIG-T 115 KM)

KJE NAJDEM REFERENČNO (VIN) ŠTEVILKO MOTORJA?

Različne značilnosti motorja so prikazane na identifikacijski tablici, pritrjeni na vozilo, tip motorja pa je zapisan v prometnem dovoljenju. Lokacija te identifikacijske plošče je določena v navodilih za uporabo.

KAJ STORITI, ČE IMA TUDI VAŠE VOZILO VGRAJEN TA MOTOR, VENDAR ŠE TEŽAV NISTE OPAZILI?

Najprej se prepričajte, da je vaše vozilo opremljeno z bencinskim motorjem 1.2 TCe ali 1.2 DIG-T (Euro 5 tip H5, H5F oz. H5FT), ki je bil izdelan med letoma 2012 in 2018. V tem primeru se obrnite na prodajalca oz. pooblaščeni servis Renault, da preveri stanje vgrajenega motorja, po možnosti posodobi motorni računalnik ter zahtevajte odpravo napake. Ob tem se sklicujte na garancijo in v nobenem primeru ne pristanite na morebitno plačilo servisnega posega. Nikakor pa ne pozabite servisa opozoriti tudi na to, da veste, da gre za serijsko napako na motorju.

NASVET: V izogib kasnejšim težavam z dokazovanjem, da ste na težavo z motorjem 1.2 TCe ali 1.2 DIG-T opozorili, podajte zahtevek za odpravo napake v pisni obliki.

STE SVOJE VOZILO ŽE IMELI NA SERVISU IN STE POPRAVILO PLAČALI? ALI JE MOGOČE POVRNITI NASTALE STROŠKE?

Tisti, ki ste se že spoprijeli s to težavo in že popravili svoje vozilo, od servisa zahtevajte povračilo stroškov.

Če želite uveljavljati garancijo proizvajalca, je pomembno predvsem to, da vaše vozilo v garancijski dobi vzdržujejo strokovnjaki. Gre za pooblaščene servisne delavnice iz servisne mreže proizvajalca.

KAJ STORITI, ČE POOBLAŠČENI SERVIS ZAVRAČA POPRAVILO IN NE ŽELI PRIZNATI PRISOTNOSTI NAPAKE?

V kolikor pooblaščeni servis, kljub vašim zahtevam, ne želi oz. ne namerava prevzeti vozila, podajte zahtevek za odpravo napake Službi za stike s kupci podjetja Renault Nissan Slovenija d.o.o.. Zahtevajte temeljiti pregled in diagnostiko vašega vozila ter da pregled vozila opravi tudi njihov tehnični izvedenec.