Renault motor s “hudo napako” – 1.2 TCe Euro 5 H5 (H5FT)

0 Comments

Renault motor s hudo napako

Renault motor s “hudo napako”

Več kot 600.000 vozil, ki jih je na tržišče poslala družba Renault, ima resno napako. Renault je namreč v vozila vgradil motor s “hudo napako”. Gre za napako, ki lahko privede do okvare, popravilo katere lahko, v kolikor se le ta pravočasno ne odpravi, povzroči tudi do 10.000 EUR škode. Tukaj ne gre za laično pisanje “užaljenega posameznika”, pač pa za sporočilo francoskega združenja potrošnikov UFC-Que Choisir*.

Združenje potrošnikov UFC-Que Choisir je pred časom objavilo opozorilo in zapisalo, da ne gre samo za težave vozli družbe Renault. Težave se pojavljajo tudi pri vozlih blagovnih znamk Dacia, Mercedes ali Nissan, v katera je vgrajen pogonski agregat 1.2 TCe Euro 5 H5 (H5FT).

Renault motor s “hudo napako” – 1.2 TCe Euro 5 H5 (H5FT)

Zadevne avtomobile je Renault izdelal med koncem leta 2012 in sredino leta 2016, motor pa je vgrajen tudi v nekatere novejše modele vozil. Značilnostmotorjev 1.2 TCe z oznako Euro 5 H5 (H5FT) je, imajo vsi običajno “porabo preveč olja”. To lahko privede do “poškodbe izpušnih ventilov” in popolne “odpovedi motorja”.

Pri francoskem združenju potrošnikov ocenjujejo, da lahko ta težava vsakega lastnika vozila stane tudi do 10.000 EUR.

Renault motor s hudo napako

Renault motor s hudo napako – 1.2 TCe Euro 5 H5 (H5FT)

V sporočilu za javnost je zapisano: “UFC-Que Choisir opozarja vse potrošnike in lastnike vozil Renault, Dacia, Nissan in Mercedes z bencinskim motorjem serije 1.2 TCe in 1.2 DI-t Euro 5 do tipa H5, da imajo njihova vozila vgrajen motor s hudo napako, ki lahko vpliva na delovanje njihovega vozila.”

Skupina je na svojem spletnem mestu opredelila vse modele avtomobilov, za katere meni, da bi morali lastniki biti zaskrbljeni. Ponuja tudi nasvete, kaj storiti, če menite, da bi lahko navedena napaka prizadela tudi vaše vozilo. Svetujejo, da svoje vozilo čim prej odpeljete na pooblaščen servis.

Zaradi svojih proizvodnih povezav z družbo Renault, so vključene tudi tri druge znamke. To so:

  • Dacia, ki je hčerinsko podjetje družbe Renaulta,
  • Nissan, japonski partner družbe Renault ter
  • Mercedes Daimler, s katerim tudi obstajajo povezave med francoskim avtomobilskim gigantom in njihovim matičnim podjetjem .

Združenje potrošnikov UFC-Que Choisir je ob vprašanju, v katerem so obtožili družbo Renault, naleteli na “oglušujočo tišino”.

Družba Renault vztrajno zanika, da je prejela kakršno koli obvestilo skupine potrošnikov

V izjavi so zapisali:

“Napaka nikakor ne vplivajo na vsa vozila z motorjem TCe 1.2. Dejansko lahko prekomerna poraba motornega olja izvira iz različnih vzrokov – maziv, uporabniških pogojev…”.

Tudi v Sloveniji je veliko vozil z motorjem 1.2 TCe z oznako Euro 5 H5 (H5FT). Uporabniki svoje težave opisujejo na različnih forumih, tako v Sloveniji, kakor tudi v tujini. Izjave nekaterih lahko najdete tudi na naši strani TUKAJ, ostale pa na sledečih povezavah:

Ko o težavah obvestimo pooblaščeni servis, lastniki vozil praviloma dobimo odgovor, da je “cukanje” pač tehnična težava, za katero rešitev ne obstaja. Ob tem nam prijazno povedo še, da se naj preprosto sprijaznimo s tem, da bo naše vozilo “cukalo” in da bomo morali redno preverjati nivo motornega olje in ga po potrebi dolivati.

Tudi, ko se v zvezi z omenjenimi napakami, obrnemo na Službo za stike s kupci podjetja Renault Nissan Slovenija d.o.o., naletimo na odgovor, da nam je za vsa pojasnila na voljo pooblaščeni servis. Ker pa tam, kot sem že zapisal, ne poznajo rešitve težav (ker ta preprosto ne obstaja), pa nas ponovno napotijo na Službo za stike s kupci. In tako postanemo ujetniki začaranega kroga, ki mu ni in ni konca…

Oznake:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

One Reply to “Renault motor s “hudo napako” – 1.2 TCe Euro 5 H5 (H5FT)”

Comments are closed.